MINGGU 9 - MLM2013

Pengacara: Dato' AC Mizal Juri: Datuk Yusof Haslam, Nora Danish, Sheikh Haikel dan Luna Maya

Tugasan: BEBAS
 
Wabak Ubatnya Lawak - Maharaja Lawak Mega 2013 kembali lagi untuk minggu ke 9 yang menyaksikan persaingan yang amat sengit di kalangan pelawak-pelawak dan pelakon komedi profesional terbaik yang mana setiap peserta yang bertanding masing-masing mempunyai portfolio seni yang mengagumkan dalam bidang ini. Kini barisan juri bersama rancangan ini untuk 13 minggu, tentunya Selebriti dari Singapura, Indonesia dan semestinya Malaysia. 

Here We Go...











22 comments:

amirul asraf said...

admin , minggu 9 bile upload ? hihi .

Admin MLM2013 HD said...

Sabaq rakyat Jelata, br tgh download dr gudang, perlu di edit.. he3x..

Anonymous said...

Baik admin .kalo bole cpat skit .nga bosan nie .hehehe

Anonymous said...

cpt..nk tgk..gone wala bley kluar

Anonymous said...

admin jgn tension2...hrap y laen sabor...hihihi

Anonymous said...

sape yg ta sabar..try link ni
http://lanuninternet.com/topic/3159-maharaja-lawak-mega-2013-720p-hdtvrip-minggu-9-23gb/

tanpa nama said...

min apa ni vt mano?

tanpa nama said...

dah malam ni takkan kenduri kahwin plak mggu ni

tanpa nama said...

lamanya edit ke apo ni
\

Admin MLM2013 HD said...

Hehe. Admin br balik kerja ni. Shift malam.. huhu

Anonymous said...

Mana yang lain? :'(

Anonymous said...

tq admin..tpi mane yg lain??nk negok sepah2 menang kete..hurmm

Admin MLM2013 HD said...

Admin baru sampai rumah ni.. kerja shift malam.. huhu~

Anonymous said...

thank you admin... i try nak tgk kat blogspot yg lain tp vid mcm nyawa2 ikan...
cuma your blog je blh tgk clear... thank you for your effort ^_^

from
zoey nordeen

Anonymous said...

torbaik admin!!!

MOHD SAUFFI SIDDIQ said...

boleh tulis2 ke kt sini..?haloo malaysia;) wahh

Sepah Juara said...

Lambat gila. Jilat buku lali jiran ke hape ?

Admin MLM2013 HD said...

Welcome.. XD

Admin MLM2013 HD said...

Welcome.. XD

Admin MLM2013 HD said...

Halo yob.. dari mana tu?

Admin MLM2013 HD said...
This comment has been removed by the author.
Pengembara said...

TQ